pátek 29. srpna 2008

Medůvka report 29.8

(omg. za tři dny do školy ) pozn. red.
Takže ... před naší milovanou školičkou asi poslední lezení venku ... ( a celkově asi taky )
S Joshem jsme ten batoh zase vytáhli pod dub, kde nám milá paní prodala coly, s tím že jí láhve někdy vrátíme ... Takže se sklem se vydáváme na medůvku ... Jelikož si Josh ještě nepřelezl žádnou cestu za 7, jednu krásnou jsem mu vybral ... na rozlezení si ale dáváme starou cestu za 5+ ... Po přelezení této cesty se tedy vydávám na mnou nikdy nelezenou cestu za 7 nebo 7+ ( to info cest na medůvce je fakt suxor ) .... Odlezu první 4 metry a asi 20 minut smrdím u prvního kruhu, odkud se mi nahoru, po nelezitelných chytech fakt nechce ... no, najdu tam nějaké škrabky a šahám na super lištičku, na které se postavím asi dva metry před konec ... To byl téměř konec této cesty... Odtud jsem se ale ke kruhu zaboha nemohl dostat, došáhl bych na něj, ale co bych to byl za lezce kdybych se tam necvakal ... Po dalších dvaceti minutách boje to tedy vzdávám ( lezl jsem to cca hodinu ) ... Po mě to zkouší Josh ... Se slovy, jestli to přelezu tak spálím staré gumošky tedy nalézá do cesty. K prvnímu kruhu dobíhá rychle, a od prvního kruhu kupodivu taky, což absolutně nechápu ... Ovšem dva metry pod kruhem se zasekává podobně jako já ... Nicméně nějak se k tomu kruhu škrábá a velmi nadšen slaňuje dolů ... ( gratulujme mu k jeho první cestě za 7 ). No takže, na oslavu výstupu otvírám cocacolu o pedál kola, ale Josh to zkouší nějak jinak, jelikož se bojí aby to nevylil ... nakonec toho vycákal mnohem víc než já ...
Pak začalo chcát, tak jsme to zabalili s tím, že jedna sedmička nám dneska stačí ... ještě bylo v plánu přelézt variantu mechové za 6 ... Tím končí muj poslední report, další budou až ze stěny atd...

... Komár
... užijte si školu ;)

Žádné komentáře: