středa 27. srpna 2008

Medůvka report 27.8

Takže, po zotavení z předchozí akce přišel nápad, že si to zopakujem a přidáme nové cesty ...
Batoh se nám dneska zdál ještě těžší, to bylo možná tím že jsem tam přihodil tatranku ( a odebral foťák ) ... každopádně za sůpění volů, jsme se dostali na Malou Lhotu, odkud jsme pokračovali směr medůvka ... Na medůvce jsme zase vyházeli všechno harampádí a já navrhl joshovi ať si vytáhne ten jednoduchý komínek za 3 ... No, josh to strašně moc okecával, že prý se tam nevleze atd ... já jsem všechny jeho připomínky vyvracel a nutil ho do cesty ... Po krkolomném boji, se protáhl komínem za 3 ... Teď přišla řada na mě ... říkal jsem si že to nemůže být tak těžké, přece už jsem nějaký komín lezl ... Ale josh to s tím, že komín je úzký asi myslel vážně ... V půlce cesty, v nejužším bodě, do mě začal valit nějaké teorie, ( které jsem prý mimochodem předtím prosazoval taky) že se tam mám zapřít nohama a že on to prý lezl kolenama ( možná proto pak nadával, že si je podřel ) ... Já jsem to teda kolenama lézt nehodlal, tak jsem si jednou rukou chytl nohu a protlačil ji přes nejužší místo ... Pak jsem se nějak vysápal na vrchol ... Další super nápad, byla stará cesta za 5, jejíž začátek obsahoval samé škrabky a podobné menší chyty ... Asi po třech pokusech jsem cestu vzdal ... a začal lézt Josh, ten bez větších problémů cestu přelézá a já si říkám, že se přece nenechám zahanbit, že to přelezu taky ... Cestu jsem tedy vyběhl za ním ...
Pak se šlo na vrchol dnešního dne, modifikaci mechové za 6, která obsahovala převis, pod kterým jsme si s Joshem pořádně zařvali ... Já, posraný z toho že pod převisem není žádný chyt, jsem k němu traverzoval asi tří metrovou oklikou, zatímco Josh, tam nějaké chyty našel ... Stoupání přes převis, bylo doprovázeno křikem, který je možné slyšet při páření goril, ale nakonec jsme oba převis udolali ... nakonec se lezla nějaká lehká spárka ... ve které z Joshe vylezlo, že mě jistí na otevřené karabině, a že ať se radši něčeho chytím ... No chytil jsem první chyty co jsem viděl ... A hle, levá ruka je celá zaprasená od hořčice ... No nevadí, hlavně že žiju, koneckonců, asi byla plnotučná ... Tím končil náš lezecký den ... :) v pátek si dáme další opakování ... a to bude na delší dobu můj poslední report z medůvky :)

Žádné komentáře: